Maanantaina olin Jennin kanssa samassa vuorossa 10-17 muuten olemme olleet eri vuoroissa (toinen aamussa toinen illassa). Aloitimme tutustumalla perusasioihin tilat, turvallisuus, eri laitteiden käyttö, millaisia etuseteleitä/lahjakortteja on yms... Siivosimme myös keilahallin ja kahvilan pöydät ja tutustuimme simulaattoriin. Harjoittelimme myös kassaa.
Tiistaina olin illassa 14-21. Käytin paljon kassaa ja se tuli tiistai illan aikana tutuksi aika hyvin, myös monet eri maksutavat. Autoin annosten pöytiin viennissä sekä pidin kahvilan pöytiä siistinä. Opin myös käyttämään varaus kalenteria, johon merkitään kaikki varatut keila,- sauna,-synttäripaketti,- ja simulaattorivuorot. Illalla autoin sulkemisessa mm. sammuttamalla ja siistimällä keilahallin, kuntosalin ja simulaattorin, sekä lukitsemalla jäätelöaltaan ja limukaapin.
Keskiviikkona olin myös illassa. Samat tehtävät jatkuivat, kassan käyttöä, tilojen siistimistä yms. Tein myös wordilla uudet ruokalistat, sillä vanhoihin oli tullut hinta/asiamuutoksia. Siinä meni jonkin aikaa sillä tein normaalin menun, englannin kielisen menun sekä myös gluteenittoman menun ja gluteenittoman menun englanniksi. Kun ne olivat valmiit tulostin ne, ja osasta kävin hotellin puolella ottamassa A3 kopiot. Tämän jälkeen laminoin myös kaikki menut. Illalla autoin jälleen sulkemisessa.
Torstaina tulin aamuun 9.30-17.30 kävimme läpi aukaisemiseen liittyvät jutut. Käytin taas paljon kassaa, autoin annosten pöytiin viennissä sekä tiskissä. Kävin myös läpi kaikki keilauskengät ja otin huonoimmat pois. Jennin tullessa aloimme hakemaan tuoleja hotellin puoleisesta varastosta Aulanko areenalle perjantaista keikkaa varten. Tuoleja piti tuoda n. 300 ja saimme molemmat kuljetettua 8 tuolia kerralla, joten siinä meni aikaa, ja päiväni venyi tunnilla sillä en halunnut jättää Jenniä yksin kuljettamaan loppuja tuoleja.
Perjantaina tulin iltaan 16-23. Aulanko Areenalla oli Sonata Arctican keikka ja ilta oli kiva ja erilainen olla töissä. Normaalien työtehtävien lisäksi tein tapahtumaan liittyviä juttuja, otin rannekkeita valmiiksi, kiinnitin ohjelappuja yms. Hain myös hotellin keittiön puolelta monta laatikollista jäitä areenan anniskelualuetta varten. Hotellin käytävillä kävellessä tuli monet ihmiset kysymään mistä he pääsevät Aulanko areenalle, moneltako ovet aukeaa yms. Neuvoin heitä parhaani mukaan. 19-20 tunti menikin lippujen tarkastuksessa ja rannekkeiden laitossa asiakkaille. Keikan väliaikana ja jälkeen tulikin jo tutuksi paremmin alkoholi juomat. Keikan päätyttyä neuvoimme asiakkaita bussiin jolla pääsee ilmaiseksi keskustaan sekä osalle soitimme takseja. Kaikkien asiakkaiden poistuttua autoin tilityksessä ja sulkemisessa.
Lauantaina tulin aamuun 9.30-16.30. Tein jo tutuksi tulleita tehtäviä. Otin sekä kylpylän että kahvilan kassaa, laitoin keilavarauksia neuvoin asiakkaita yms. Päivä meni nopeasti.
Todella hyvä ja perusteellinen blogikirjoitus, hyvä Minttu :) Jatka samaan malliin. Kiva, kun olit kirjoittanut, mitä olet eri päivinä tehnyt. Jos vain mahdollista, niin kuviakin olisi kiva nähdä blogikirjoituksiesi joukossa. Todella monipuolisia tehtäviä olet päässyt tekemään ja opit varmasti paljon erilaisia uusia asioita. Kun saa tehdä monenlaista, niin se on aina hyvä. Tsemppiä jatkoon :)
VastaaPoista